خلعتبری Ú¯Ù„ زد الغرافه برد

خلعتبری گل زد الغرافه برد




 

 


خلعتبری گل زد الغرافه برد


تاریخ : سه شنبه ،
4 بهمن 1390

تيم فوتبال الوصل در چارچوب هفته دوازدهم ليگ برتر امارات برابر الشارجه به برتري دست يافت.


تیم فوتبال الوصل که به تازگی محمدرضا خلعتبری را به خدمت گرفته میزبان الشارجه بود و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یافت. مارسلینو در دقیقه 7 برای الشارجه گلزنی کرد، اما در ادامه شاگردان مارادونا توانستند 2 گل به ثمر برسانند و پیروز میدان شوند.

خلعتبری در دقیقه 17 و الکساندر اولیویرا در دقیقه 63 گل های الوصل را وارد دروازه میزبان کردند. الشارجه در دقیقه 73 یک ضربه پنالتی از دست داد. ایمان مبعلی به علت مصدومیت در ترکیب الشارجه حضور نداشت.

در دیگر دیدار الوحده و الشباب به تساوی بدون گل دست یافتند. الشباب در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نفتچی ازبکتان می رود و در صورت پیروزی برابر این تیم هم گروه پرسپولیس خواهد شد.

النصر نیز میزبان العین صدرنشین بود و توانست با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یابد و با 24 امتیاز در رده دوم قرار بگیرد. العین با وجود این شکست با 27 امتیاز همچنان صدرنشین ماند.

نتایج کامل هفته دوازدهم لیگ برتر امارات به شرح زیر است:
دبی 2 - الامارات 4
بن یاس یک - عجمان 2
الاهلی 2 - الجزیره یک
الشباب یک - الوصل 2
الوحده صفر - الشباب صفر
النصر 2 - العین صفر


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل